При використанні матеріалів в інтернеті, обов'язкове активне посилання. Розміщення в друкованих СМІ допускається тільки з письмового дозволу.




субота, 2 травня 2015 р.

Весняний

     Ще з осені планувала зв'язати таку модель. Хотіла сплести пуловер вільного крою.  
     Пряжу підібрала -італійський сток ( 50% бавовна, 50% льон). Зупинилась на двох кольорах щоб не було нудно, т.я. планувала плести без візерунка.
при зміні кольору пров'язувала рядочок виворітними петлями

ще прикрасила трошечки знизу пуловер  переплетеною резинкою
спиці 3,25  , вага  250 гр.

8 коментарів:

  1. Лена, такий гарний пуловер! Виглядає дуже шикарно, не дивлячись на простоту в'язання! і колір дуже красивий!

    ВідповістиВидалити
  2. Результат чудовий! Такі приємні кольори. Мені теж останнім часом почали подобатись речі вільного крою)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      так, я тебе розумію
      такі речі дуже зручні особливо на прогулянці, на відпочинку

      Видалити
  3. Лена, как же красиво!!! просто очень! цвета компаньоны- подходят друг другу, и тебе) Ты такая нежная в нем..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое)
      я давно такого плана свитерок хотела...и ниточки два года ждали. Вот и дождались))

      Видалити
  4. "Я це люблю!")))) обожнюю такі речі -- гарно вийшло!

    ВідповістиВидалити