При використанні матеріалів в інтернеті, обов'язкове активне посилання. Розміщення в друкованих СМІ допускається тільки з письмового дозволу.




субота, 14 березня 2015 р.

В'язанка-вишиванка...червоне - то любов...

     Довго я обмірковувала, планувала, все намагалась уявити яка ж вона має бути...
     Уявляла собі більш складні проекти ... в кінцевому варіанті прийшла до простого  - просто спробувати, а вже як получиться, то ....
... буду надалі  намагатись ускладнити/урізноманітнити візерунок/модель.
на білому фоні вирішила використати класичні кольори
"Два кольори мої, два кольори:
Червоне - то любов,
А чорне - то журба..."
плела зверху до низу
підбирала вишивані візерунки для жаккарду
захотілось додати нескладний аран по боках з прибавками для "А-силуету"
зав'язки-китиці мені здалися зайвими, тому 4 червоних гудзики для застібки
про пряжу - тут складно сказати/пригадати))) - одним словом - якавхатібула ;)
головний критерій - аби не ліняла)))
спиці № 2,5, вага виробу 200 гр.



14 коментарів:

  1. Пам'ятаю, ти давно міркувала про в'язані вишиванки. Нарешті втілила перший проект:) Впевнена, продовження буде. Бо ця дуже гарненька та радісна. І ніякої журби!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, дякую)
      так, я давно, мабуть зразу після того, як твої вив'язаночки побачила, хотіла і собі сплести. Декілька разів підбирала схеми, нитки і відкладала...
      Жилеточка дитині сподабалась, в понеділок піде в ній до школи. :)
      Дякую за натхнення )

      Видалити
  2. Дуже красиво - витримано та стильно!! Мені дуже подобається! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую :)
      дуже приємна Ваша оцінка моєї роботи)!

      Видалити
  3. І мені дуже подобається в'язана вишиваночка! Надзвичайно стильно та оригінально.
    Лєна, згадала про декоративну тканину, яку забула поміряти і сфотографувати за домашніми справами. Ти вже її придбала? Збираєшся шити вишиванки?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоня, дякую)
      ні, тканинку я так і не купила.
      я довго вагалася, не знала як краще : шити?, вишивати? чи в'язати? по-троху вмію все, але більше люблю спицями працювати.
      тому, поки так.
      на літо, може, спробую вишити по готовій сорочці...побачимо)

      Видалити
  4. О, це дійсно любов!! Красиво, гармонійно и вишукано!! Гарна ідея і дівцинка аж сяє!

    ВідповістиВидалити
  5. як добре вийшло! яскраво, але не кричуще, сучасно, але з елементом старожитности. Чудова робота, надихає :)

    ВідповістиВидалити
  6. Гарно-гарно! Доця справжня красуня!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, дякую)
      донечці передам! їй буде приємно :)....хоча, вона і так купу компліментів в школі отримала.

      Видалити